piątek, 30 listopada 2012

MIKOŁAJKOWY KONKURS :)

MIKOŁAJKOWY KONKURS !! :)) - konkurs przedłużony do 20 grudnia

Z okazji zbliżających się Mikołajek postanowiłam zorganizować dla Was mały konkurs. Poniżej znajdziecie zasady oraz potrzebne linki :)

YouTube


Jeden z obrazków do wygrania


ZASADY KONKURSU:

1. Zostań moim widzem na You Tube i polub mojego bloga na Facebooku
2. W komentarzu pod tym postem odpowiedz na pytanie: "Co najbardziej fascynuje Cię w kulturze włoskiej?" :)
3. Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę 3 najciekawsze.
4. Nagrodami będą kolorowe obrazki przedstawiające Koloseum, Schody Hiszpańskie lub Watykan - jeden do wyboru :)
5. Zgłoszenia wysyłajcie do 6 - go grudnia 2012 do godz. 18.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi 6-go grudnia o godz. 23.

Powodzenia!  In bocca al lupo! 

CATC




5 komentarzy:

  1. Oczywiście, że w kulturze włoskiej najlepsza jest kuchnia ! :) Nie ma nic bardziej przeze mnie ukochanego niż wszelakie pasty. Makarony, po mimo iż zawierają bardzo dużo węglowodanów, są moją ulubioną potrawą. Nie potrafię przeżyć tygodnia bez czegoś nowego. Zaopatrzyłam się rok temu w wielką książkę kucharską dotyczącą wyłącznie kuchni włoskiej. Nagle zaczęłam sama robić makarony, wczytywać się w nią bez opamiętania :) Makaron dla mnie jest czymś co muszę zjeść, bo inaczej chodzę jak na głodzie nikotynowym :))

    mail: lilesly.inspirations@gmail.com

    Pytałaś się mnie gdzie wyjeżdżam - w styczniu będę albo w madonna di campilgio albo w Maso Corto - jeszcze nasze plany się klarują :) We włoskie Alpy jeżdżę od dziecka także trochę znam te rejony. Południe Włoch jest niestety mi znane jedynie z przewodników :( Na majówkę mieliśmy plan aby jechać do Rzymu lecz strasznie się rozchorowałam. Ale nic straconego w przyszłym roku też jest majówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz tylko byłam we Włoszech, na krótką chwilę, słabo to pamiętam. Ale wiem, co mnie urzekło; to język. Miękki, melodyjny i śpiewny, kojarzy się z ciepłą nocą i księżycem. Po włosku nawet lista zakupów brzmi, jak najintymniejsze wyznanie miłosne.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam fb, nie mam konta na yt, nie nadaję się do tego konkursu, ale piękne obrazki, oczarowały mnie:)
    a dorzucę,że kocham Włochy za język, uczę się już trzy lata i idzie mi super:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słynna włoska gorąca krew oraz temperament:) wspólne celebrowanie każdej chwili, przywiązanie do rodziny. To jest to, co z obyczajów włoskich najbardziej cenię.

    email: onlinemusicgenerator@gmail.com
    sub na yt: onlinemusicgenerator
    facebook: Ewa Bytnar

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja się cieszę, że tu trafiłam!!! Rzym to najpiękniejsze miejsce na świecie! Dane mi było dwa lata temu zobaczyć go - pojechałam autostopem, mieszkałam w klasztorze, w samym sercu miasta, to był najlepszy tydzień w moim życiu! :) Kolekcjonuję wszystko, co związane z Rzymem - na razie mam pokaźną kolekcję przewodników, książek wydanych albumowo, oraz takich, których akcja dzieje się w Rzymie :)

    zgłaszam się do konkursu, bo to konkurs wprost dla mnie!! :)

    W kulturze włoskiej fascynuje mnie to indywiduum :)I lekkie podejście do życia - po co pracować, jak można zrobić sjestę, po co czekać na zielone, jak można przejść na czerwonym, po co uczyć się nowego języka, skoro włoski jest najlepszy :)to jest piękne! Ludzie żyją chwilą, otaczając się cudownymi zabytkami, stąpając praktycznie po historii :)Fascynuje mnie życie, które jest czerpane pełnymi garściami. Tak bardzo chciałabym tam wrócić, ba! Zamieszkać tam na stałe!!

    YT - kivinko
    FB - Kinga L

    i będę to zaglądać bardzo często, bo (choć wstyd przyznać) zazdroszczę bardzo! :)

    a tutaj post na moim blogu, ze wspomnieniami rzymskimi :)
    http://cysiowelove.blogspot.com/2012/10/moje-hobby.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...